Avatar billede Novice-1 Seniormester
09. februar 2019 - 13:07 Der er 4 kommentarer

Gmail sir' jeg har Plus konto men har KUN undermapper så??

hej

som sagt har jeg kun oprindelige mapper, + undermapper hvor nogle mails har -vedhæftede- billeder
så behøver  jeg at tage mig af deres mail om at der sker ændringer 1. april og hente alle mails hjem fra skyen
--men ellers ligger de jo mest sikkert derude, hvis/ når denne pc ad åre går ned

på forhånd
tak  for hjælpen
Avatar billede INK Ekspert
09. februar 2019 - 13:30 #1
Google+ var en Google opfindelse, der skulle konkurrere med Facebook. Det blev ikke nogen større succés.
De færreste bruger Google+, så du kan se bort fra den mail. G-mail og Google Fotos berøres ikke af denne lukning.
Avatar billede INK Ekspert
09. februar 2019 - 13:33 #2
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. februar 2019 - 16:30 #3
Jeg bekræfter lige ink - der er rigtig mange der går galt af den "farlige" mail om at Google+ (med plus til sidst) lukker ned. Det har intet med din mail eller google photo at  gøre, så når du ikke ved hvad Google+ er, bliver du heller ikke berørt :-)
Avatar billede Novice-1 Seniormester
10. februar 2019 - 16:44 #4
Tusind tak, så er jeg  mere rolig!!