Avatar billede Stougaard Novice
10. februar 2019 - 08:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen forbindelse til hjemmeside

Når  jeg logger på hjemmesiden får jeg følgende skrift :
Warning: mysql_connect(): Network is unreachable in /storage/content/88/1006388

Kan nogen forklare mig problemet?
Avatar billede Slater Ekspert
10. februar 2019 - 09:45 #1
Er det din side eller bare en du forsøger at bruge?

Først og fremmest bør ingen bruge mysql_* funktionerne længere, og det at den overhovedet virker viser at hotellet stadig kører PHP 5.

Det er åbenbart ikke problemet her, men fejlen lyder jo som om den har problemer med at tilgå databaseserveren. Hvis det ikke er din side, så er der ikke noget du kan gøre ved det, andet end at melde fejlen til ejeren hvis der er kontaktoplysninger. Hvis det er din, så tjek at databaseserveren er tilgængelig og at forbindelsesoplysningerne er korrekte.

Det er dog ikke en ret almindelig fejl - jeg kan slet ikke finde noget om den på Google, og det er lidt underligt at den smider fejlen inde i en storage/content mappe.
Avatar billede acore Ekspert
10. februar 2019 - 13:27 #2
Er det hos servage, dit webhotel ligger?

Har du "gjort det du er blevet bed om" i forbindelse med opgradering og flytning?

Eller hvad? Lidt flere detaljer ville være nyttigt
Avatar billede Stougaard Novice
11. februar 2019 - 16:37 #3
Hej igen
Ja Det er hos servage.net og jeg mener at have gjort tingene
Avatar billede Stougaard Novice
11. februar 2019 - 17:12 #4
Du kan måske hjælpe mig acore?
Avatar billede Stougaard Novice
11. februar 2019 - 19:13 #5
Jeg fik servage til at ordne det
Tak for indput