Avatar billede Birgitte Andersen Praktikant
12. februar 2019 - 14:46 Der er 8 kommentarer

Hvordan overfører jeg musik fra min i pod til computeren

Jeg har noget musik/ meditationer liggende på min ipod. Jeg vil gerne have det overført til min telefon IPhone 6s plus. Jeg har ikke musikken liggende på min computer.
Når jeg tilslutter ipod til computer ka jeg kun se der står “drevværktøjer” for oven og når jeg trykker på det kommer der ikke “musik” op.
Hvordan gør jeg?
Avatar billede INK Ekspert
12. februar 2019 - 15:07 #1
Du skal have programmet iTunes fra Apple installeret på din PC. Når du derefter tilslutter din iPod kan du overføre musikken. Hvor har du oprindelig fået musikken fra og hvordan er den overført til iPod'en?
Der kan være nogle rettighedsproblemer, men det vil du se.
Avatar billede Birgitte Andersen Praktikant
12. februar 2019 - 15:27 #2
Hej ink.
Jeg ved ikke om dette er en fortsættelse til det du har svaret mig.
Nu har jeg installeret iTunes på min pc.
Jeg havde en helt anden pc i 2009 med cd drev. Den bruger jeg ikke mere.
Jeg fik mine sønner til at overføre fra mine cd’er så der skulle ikke være problemer i forhold til rettigheder
Avatar billede INK Ekspert
12. februar 2019 - 15:50 #3
Fint nok, kan du synkronisere din iPod med PC'en?
Avatar billede Birgitte Andersen Praktikant
12. februar 2019 - 15:53 #4
Done. Og jeg kan se alle numre på min pc nu
Avatar billede INK Ekspert
12. februar 2019 - 15:56 #5
Så er du halvvejs 😀

Nu skal du så tilslutte din iPhone og synkronisere til den.
Avatar billede Birgitte Andersen Praktikant
12. februar 2019 - 16:19 #6
Jeg er med.
Avatar billede Birgitte Andersen Praktikant
12. februar 2019 - 16:57 #7
Kan du hjælpe mig med hvordan jeg får musikken fra min ipod til telefonen
Avatar billede INK Ekspert
12. februar 2019 - 20:57 #8
Med iTunes kørende tilslutter du din telefon med usb kabel.
Telefonen skulle gerne registreres af iTunes og du kan se den i øverste venstre del af iTunes billedet. Tryk på ikonet og iPhone kommer frem. Nu vælger du hvilke ting, der skal synkroniseres til din telefon. Når du har valgt din musik, synkroniserer du.