Avatar billede Zooien Juniormester
15. februar 2019 - 11:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brug sidestående koloner i fane 1 til at oprette formler i hver anden kolone i ark 2

Hej :)

Jeg sidder og er ved at rive håret af mig selv.

jeg har ark1 hvor i der er angivet fra 1 til 290  i kolone I til Kl

Disse tal skal bruges i ark 2, men i stedet for I til KL til det være til I til Vp da det kun er hver anden kolonne i ark to der skal kodes op.
Eksempel :  Hvis i J1 i ark 1 = 1 skal K1 i ark 2 være lig med J1 ark 1. Jeg ude efter den værdi som ark 1 beskriver i dens kolonner overført til hver anden kolonne i ark 2.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
15. februar 2019 - 11:30 #1
Prøv

=INDIREKTE("Ark1!R" & RÆKKE() & "C" & ((KOLONNE()-9)/2)+9;0)

Jan
Avatar billede Zooien Juniormester
15. februar 2019 - 11:47 #2
Mange tak.. tester det lige af :)
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
15. februar 2019 - 13:31 #3
Avatar billede Zooien Juniormester
26. februar 2019 - 13:45 #4
Hej Begge :) Undskyld den lange ventetid, men har vært ude og rejse :)
Det endte med at Blive xL-Enthusiast løsning!

Endnu engang tak!