Avatar billede Mikael Ekspert
15. februar 2019 - 13:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gemte adgangskoder forsvinder fra Chrome.

Igår og idag er alle gemte adgangskoder pist væk fra min Chrome..

Det er en Win 7 bærbar. Og kun på den computer.
De er ganske enkelt forsvundet, efter genstart af computeren.

Nu har jeg flere computere med samme Google Chrom konto.. På disse eksistere alle gemte adgangskoder.

Jeg kan også ved at af/og geninstallere/logge ind på Chrom få adgangskoderne tilbage på pågældende computer.

Men sgu´da lidt mystisk.. ( Jeg har IKKE ryddet browserdata manuelt )
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2019 - 13:51 #1
det er windows opdateringen der har ryddet cookies data.
skriv dine adgangskoder ned i en bog
Avatar billede Mikael Ekspert
15. februar 2019 - 13:56 #2
#1.. Det tvivler jeg dog på ??? Win uddate er pt. helt slået fra på den pågældende maskine..

Og som beskrevet, så får jeg alle adgangskoder m.m. efter en geninstallering af Chrome.. Så det er ikke det store problem.. Men temmelig irriterende ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2019 - 14:52 #3
Kan du have noget snavs på den pc der "gemmer" dem for dig?
Prøv at køre med Malwarebytes og Adwcleaner
Avatar billede Mikael Ekspert
15. februar 2019 - 18:39 #4
#3 Ingen "snavs" overhovedet..

Men pludselig kom alle gemte adgangskoder tilbage i min Chrome ???

Har intet gjort udover, at åbne en "AVG Secure Browser" som havde alle gemte adgangskoder. Og derefter genåbne min almindelige Google Chrome browser..

Måske hjalp en masse grimme bandeord ??? ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
05. marts 2019 - 11:36 #5
Update.. Problemet gik i sig selv igen.. Årsag ukendt..

Lukker tråden ;)