Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. februar 2019 - 21:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy S 7 - Manual + Skærm slukker

Jeg har fået en brugt Samsung Galaxy S 7 - Mobiltelefon.
-
Har ikke en Brugsanvisning / Manual.
Kan man finde en sådan, "Et sted". ?
-
Så slukker skærmen (dæmper lyset) lyn hurtigt.
Man kan dårligt nå og se, hvad der står.
-
Kan man ikke stille den til IKKE at dæmpe lyset så hurtigt og så tit ?
Hvordan ?
*
Der står et par FB beskeder på skærmen. Skal slettets - Hvordan ?
*
På forhånd Tak + Venlig hilsen Jørn *
Avatar billede kurtba Ekspert
24. februar 2019 - 21:36 #1
Du kan hente en manual her. Justering af hvor længe skærmen skal være tændt finder du under indstillinger.
https://www.samsung.com/dk/support/model/SM-G930FZDANEE/
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. februar 2019 - 21:51 #2
Tak kurtba
Avatar billede store-morten Ekspert
25. februar 2019 - 00:16 #3
Prøv at køre en finger op af skærmen, står der så ikke: Søg på telefon, øverst.
Tryk på forstørrelseglasset og skriv: skærm. Så kommer der forskellige muligheder.

"Der står et par FB beskeder på skærmen. Skal slettets - Hvordan ?"
Prøv at køre en finger ned af skærmen, så kan du nederst vælge: Ryd alt
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
25. februar 2019 - 08:27 #4
Tak, store-morten