Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2019 - 03:54 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Browser huske ikke log ind

Chrome.

Hver eneste gang jeg åbner Netflix skal jeg logge på, på ny. Selv om jeg sætter flueben i "Husk mig", gør den det ikke.

Er noget der er begyndt for kort tid siden. Indtil da skete det aldrig.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2019 - 03:56 #1
Ah..., glemte et "r"... Hvorfor kan man ikke rette. :/
Avatar billede klaudi Ekspert
01. marts 2019 - 09:19 #2
Hvis du har et program som rydder op i dine midlertidige internet filer er det måske derfor, så bliver cookies og andre filer fjernet, men hvis det kun er Netflix så kan det være fordi der netop trænger til en oprydning i midlertidige filer!

Tast CTRL - Shift - Del, vælg hvad der skal ryddes, klik Ryd data.
Avatar billede poko1 Ekspert
01. marts 2019 - 10:57 #3
Har du prøvet at vente et par minutter for at se om den logger på automatisk?
Hvis du kører Windows 10 er det et kendt problem.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2019 - 14:53 #4
Det hjælper ikke at rydde midlertidige filer.

Den logger ikke på automatisk.

Jeg er logget på mage sider. Netflix er den eneste der ikke forbliver på.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2019 - 14:54 #5
Er windows 7.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2019 - 14:58 #6
Hvis jeg ikke lukker browseren, men kun fanen med Netflix, er jeg stadig logget på hvis jeg åbner siden igen via en ny fane.

Har browseren været helt lukket, er jeg logget af når jeg åbner den.

Er måske logisk og ubrugeligt. Har ikke forstand på det ...
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2019 - 15:01 #7
(Får en ny l*rte mail hver gang jeg logger på, på ny. Hvilket også er møg irriterende.)
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2019 - 03:29 #8
Ingen der kan løse det? Svært at tro.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2019 - 02:52 #9
Chrome spurgte tidligere om om man ønsker den husker et log ind. Det er den holdt op med?
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2019 - 18:13 #10
Chrome spurgte tidligere om om man ønsker den husker et log ind. Det er den holdt op med?
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2019 - 18:14 #11
Chrome spurgte tidligere om om man ønsker den husker et log ind. Det er den holdt op med?
Avatar billede klaudi Ekspert
06. marts 2019 - 18:22 #12
Hvis det er alle sider den er holdt op med at tilbyde at huske login så er det nok fordi det er slået fra i indstillinger
Åbn Chrome, skriv chrome://settings/passwords i adresse linje
slå Få tilbudt at gemme adgangskoder til.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2019 - 02:41 #13
Nej, den er slået til. Er derfor jeg ikke forstår den ikke længere spørger ...
Avatar billede klaudi Ekspert
07. marts 2019 - 08:58 #14
Hva' hvis du prøver at nulstille chrome?
https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=da
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2019 - 16:38 #15
Fjerner det også Genveje?
Kan jeg ikke helt gennemskue,
Avatar billede klaudi Ekspert
07. marts 2019 - 18:17 #16
Det gør den ikke, men du kan jo lave en sikkerheds kopi af alle bogmærker inden nulstil!
Tast CTRL-SHIFT-O(som i Ole) så åbner Bogmærkeadministratoren.
Klik på de tre prikker i anden linje, oppe til højre og vælg Eksporter bogmærker.
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2019 - 14:40 #17
Har nulstillet. Men det hjælper ikke.

Alle andre sider forbliver logget på. Bare ikke Netflix. Hver gang browseren har været lukket, er den logget af.

Efter nul stilling skulle jeg logge på alle sider igen. I et par tilfælde spurgte Chrome om den skal huske adgangskoden. Så den del *ser ud til* at fungere. Men ved Netflix spørger den ikke (har prøvet tre gange).

Fatter det bare ikke ... :(
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2019 - 14:51 #18
Prøvede at gå ind i Indstillinger > Adgangskoder, for at se om Netflix var i listen. det var den.

Slettede den. Lukkede og åbnede browseren og siden igen. Nu blev jeg så spurgt om den skulle huske adgangskoden. Vælger Ja.. Men det fungere alligevel ikke.
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2019 - 15:11 #19
Har "opklaret" det.
Ringede til Netflix support. Vi prøvede flere ting der ikke hjalp. Så pludselig opdager han det er en fejl hos dem!
Problemet omfatter flere browsere. Herunder Chrome og Explorer.

Det har stået på mindst en uge. Havde været rart om de havde informeret om det ...
Avatar billede klaudi Ekspert
08. marts 2019 - 17:23 #20
Selv tak! 🤔
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2019 - 17:36 #21
Sorry. troede kun man skulle markere når nogen havde læst et problem. Selv om du ikke gjorde det, er jeg skam taknemlig for både din hjælpsomhed og tid ...
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2019 - 17:36 #22
læst = løst
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2019 - 17:56 #23
Tak for hjælpen.