Avatar billede jarlja Forsker
02. marts 2019 - 10:28 Der er 3 kommentarer

Søger råd til at starte min tablet Medion e10604 tilbage til fabrik indstillinger, fordi den køre langsomt. 😁

Hej jeg har ca. 80.000 billeder i skyerne one drev og Google foto, og dem vil jeg ikke så gerne mindste. 😁 Når jeg sætter tablet tilbage til fabrik indstillinger. 😁 Der er også et SD-kort i hvad gør jeg der for at sikkerheds kopier det der er på, fordi det skal bruges som hovedkort 128gb. 😁 Med alle apps på. Jeg søgt efter en guide men ikke været heldig, helt en der er nem. 😁 Tak på forhånd. 😁 Android 8.1. 😁
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2019 - 12:40 #1
#1 kopier alle dine billeder over på en ekstern hdd
#2 ligeledes sikkerhedskopier dit sd kort til ekstern hdd
#3 du kan ikke backe apps up, de skal installeres igen på det nye system!
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2019 - 12:59 #2
find ud af hvilke apps der sluger cpu og sløver din tablet
https://mobileinternist.com/cpu-usage-android

drop så de apps i fremtiden
Avatar billede jarlja Forsker
02. marts 2019 - 17:34 #3
Desværre kan jeg ikke undvære mine Apps da jeg laver meget grafik. Men det jeg kom frem til er at jeg kun har 25% af 2gb ram også når jeg har renset den.

Der er mange Kill apps og så bliver ved med at kill. Men har i nogen god kill app må godt koste lidt bare den virker. 😁 1000 tak