Avatar billede Madstp Juniormester
03. marts 2019 - 13:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alle keys på mit tastatur virker ikke.

Hejsa, jeg har en lenovo y50-70. Tasterne Esc, Tab, f3,f4,f5,f6,f7 virker ikke. Jeg har ingen ide om hvad dette kan skyldes. Er der nogen herinde der kunne hjælpe med dette så ville det være en kæmpe hjælp :D
Avatar billede Madstp Juniormester
03. marts 2019 - 13:42 #1
Hvis jeg tilslutter et ekstern tastatur så virker alle tasterne.

Jeg bruger Keyboardtester.com til at tjekke mine keys.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2019 - 13:47 #2
kontakterne kan være slidt op, eller der kan være en løs forbindelse.
knækket print.

man plejer bare at skifte tastaturet.

anyway, den er nødt til at komme til reperation.
det er ikke noget vi kan lave herinde
Avatar billede Mikael Ekspert
03. marts 2019 - 17:04 #3
Et kraftigt nys med fx. cola i munden, kan dræbe selv det bedste tastatur ;)