Avatar billede Ivan Praktikant
04. marts 2019 - 15:32 Der er 3 kommentarer

Ingen 5,1 lyd

Jeg har en marenz sr4002. Og et sony tv kdl-55w955b. Probblemmet er. At ved at eks se tv eller netflix. Og køre lyden igennem forstærkeren. Er der ingen 5,1 lyd. Har hdm og optisk til tv. Har også igennem tv indstillet til at køre lyd fra reseiveren . Nogen der har en forklaring? Og kan jeg eks nøjes med køre lyd igennem hdmi? Har prøvet virker kun ved optisk. Mvh ivan
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2019 - 09:18 #1
din Marenz skal understøtte Dolby Digital ?
jeg slog specs på dit tv op, og der står det har Dolby digital.. så hvis forstærkeren ikke har, har du svaret.
Avatar billede Ivan Praktikant
05. marts 2019 - 10:46 #2
Den understøtter dolby digtal. Ex
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2019 - 23:32 #3
Måske ikke alle underholdning eller film understøtter det man har?
- Der er jo visse begrænsninger fra produktion at det ikke er med?
- Se tekniske detaljer fra underholdning eller film tekniske oplysninger :-D
Det kan jo trods alt være, alt virker fint, men du ikke får det, da det ikke er inkluderet som teknisk produktion fra producenter?