Avatar billede jarlja Forsker
05. marts 2019 - 13:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Kan man tage et SD kort ud som er sat til enten så jeg kan sætte apps over på.

Uden der sker noget ved det. Grunden til jeg gerne vil havde det ud er fordi jeg har et andet SD kort hvor der ligger data og fotos på. Og så vil download det. Og sætte det første SD kort igen.

Håber du forstår mit spørgsmål.

Mvh søren
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. marts 2019 - 13:34 #1
De apps der er instaleret på kortet, kan ikke startes op, før du har sat kortet tilbage igen.
De apps der bare har datamaper, mister deres data hvis du starter dem op, før kortet er tilbage.

Men sker det kortvarigt, uden at du starter de bemeldte apps op, sker der ikke noget.
Avatar billede Mikael Ekspert
05. marts 2019 - 15:53 #2
Med "livrem og seler"  ;)

Luk din tablet HELT ned inden du bytter rundt på de 2 kort.. Og start så op igen normalt.
Gælder både det ene eller andet kort..

Så er du rimeligt sikker på, at kortene ikke tager skade ;)
Avatar billede jarlja Forsker
05. marts 2019 - 15:57 #3
1000 tak 😃
Avatar billede Mikael Ekspert
05. marts 2019 - 16:01 #4
Vedr. #2.. Gælder iøvrigt også for mobil telefoner.. LUK L.... INDEN ;) ;)