Avatar billede GXB Praktikant
05. marts 2019 - 14:43 Der er 3 kommentarer

Er One.com ok til SEO?

Hej, jeg er ved at bygge et nyt website via One.com's hjemmesideprogram. De har et SEO produkt der hedder MarketGoo som kan tilknyttes sitet.
Jeg er i tvivl om hvor godt dette er i forhold til andre udbydere?

Er der nogen der har erfaring med dem?

Er det et ok stykke SEO værktøj de har, eller er der bedre alternativer, i samme prisgruppe?
Eller SKAL man forvente at ofre en del for at få ordentlig SEO på sit site?
Eller er den eneste vej simpelthen at alliere sig med et bureau?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. marts 2019 - 16:15 #1
Avatar billede GXB Praktikant
06. marts 2019 - 14:12 #2
Tak Claes.... Jeg tænker også at jeg skal prøve at kaste mig ud i WP i stedet for.
Avatar billede Caso Praktikant
01. januar 2020 - 18:30 #3
Hej GXB

Jeg har selv bygget en hel del websites hos OneCom, og har altid været meget tilfreds med, både deres support, men også programmets enkelthed. Nu til det du spørger om, og som heldigvis også bekræftes af Claes. Jeg ville ikke bruge så meget som to minutter til at tænke på deres Marketgoo ! Jeg modtager månedlige rapporter på to domæner, og de statistikker de kommer med passer slet ikke, og jeg mener slet ikke ! Samtidig kan de åbenbart se ud i fremtiden. Jeg har lige modtaget måneds-rapporter på de to domæner for januar 2020 ???? Jeg sidder lige nu og forsøger at finde ud af at komme ud af det igen. Lad være, er mit bedste råd.