Avatar billede mort1 Ekspert
06. marts 2019 - 17:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kølevinge til el-motor

På min elektriske brændeflækker sidder en kølevinge for enden af elmotoren - denne kølevinge er desværre gået i to dele - Nogen herinde der har en ide om, hvor i dronningeriget jeg skaffer en ny?
https://ibb.co/ZMkphKL
Avatar billede claes57 Ekspert
06. marts 2019 - 17:23 #1
en god lim, og evt et lille spændbånd i toppen, hvis du kan få plads til det. Ellers er det nok at søge på mærke/model (de data fik vi ikke) og derefter reservedele.
Avatar billede mort1 Ekspert
06. marts 2019 - 18:12 #2
Flækkeren er en Park, men samme model findes under et utal af navne. Jeg kan såmænd godt finde den på nettet, også splittegninger, men kun over selve maskinen, intet over motoren.
Det ender nok med lim, men kølevingen er ABS, og så vidt jeg husker, er det ikke nemt at lime, og der er ikke plads til spændbånd.

https://ibb.co/g3Wcs88
Avatar billede claes57 Ekspert
06. marts 2019 - 18:41 #3
jeg så lige dette under ""glue abs plastic"
Acetone works very well since it is just melting the ABS together.
så det er måske måden frem...