Avatar billede Jeanette Juniormester
07. marts 2019 - 08:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

Hej.
Jeg får denne fejl hver gang jeg vil læse noget på " Politirapporten.nu " på Facebook.
Jeg kan godt læse artiklerne på Ipad og Iphone.
Min pc foreslår  "Prøv at køre Windows Netværksdiagnosticering."
men den finder ingen fejl..
Nogen der kan hjælpe..
Avatar billede Slater Ekspert
07. marts 2019 - 12:32 #1
Der er en SSL-fejl på siden, som fejlen også siger. Jeg kan ikke lige se hvad problemet er, for både Firefox og Chrome påstår der er mixed content, men de viser samtidig ikke noget der ikke er over https.

Uanset, så er det et problem med websitet og noget kun ejeren kan gøre noget ved.
Avatar billede Jeanette Juniormester
07. marts 2019 - 13:02 #2
Slater..
Tak for svar,, var lidt bekymret for min pc, når det kun er på pc jeg får fejlen.