Avatar billede Anders Novice
07. marts 2019 - 09:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forside kun til udskrift

Jeg har oprettet et langt skema, hvor øverste række er frosset, og hvor denne række udskrives på alle sider.
Kan man ikke indsætte en forside (svarende til en hel side) blot med et billede, der udelukkende bruges ved print af arket? Denne forside behøver med andre ord ikke være synlig når jeg arbejder med arkets indhold.

Alternativt, hvis forsiden skal oprettes på række 1 og 2 (for at dække en hel side) skal de gerne rulle med op, således det er række 3 der er frosset og udgør øverste linie ved arbejde med arkets indhold.

Det burde kunne lade sig gøre, og der sidder sikkert et kvikt hoved der lige nøjagtig ved hvordan :-)
Avatar billede finb Ekspert
07. marts 2019 - 09:36 #1
Forsiden kan være på fane 1,
data på fane 2,
Marker begge faner, print.
Avatar billede Anders Novice
07. marts 2019 - 09:49 #2
Ja hvor enkelt kan det lige være!
Tusind tak :-)