Avatar billede mort1 Ekspert
07. marts 2019 - 17:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Uploade billeder fra tlf. til Google Fotos

Min Samsung Galaxy S8 er holdt op med at uploade, de billeder jeg har taget, til Google Fotos.
Jeg kan ikke umiddelbart se hvor jeg skal ind, for at få den til at genoptage den funktion.
Avatar billede Slater Ekspert
07. marts 2019 - 18:48 #1
Jeg har ikke selv Samsung, men bruger den ikke den almindelige Google Photos app på telefonen? I så fald er det burger-menu, Settings -> Back up & sync.
Avatar billede INK Ekspert
07. marts 2019 - 19:11 #2
Du har selvfølgelig valgt "høj kvalitet" ubegrænset plads, så det skyldes ikke du har brugt din kvote.
Prøv evt. at afinstallere appen og derefter geninstallere og logge ind.

Til nr #1 Slater. Når man er sulten, kan man nemt komme til at vælge en burger-menu 😀😀.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. marts 2019 - 19:13 #3
kører du upload i fuld opløsning? så kan du være løbet tør for plads.
https://photos.google.com/settings
Vælger du Original, så er der begrænset plads, mens 'Høj kvalitet' giver ubegrænset plads.
Avatar billede mort1 Ekspert
03. juli 2019 - 05:51 #4
Det var vist noget med, at mine billeder lå på en anden Google konto end den jeg troede jeg havde knyttet til min telefon, så faktisk var billederne uploadet, men til en anden konto.