Avatar billede johnnylassen Seniormester
08. marts 2019 - 21:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fotoside - galleri synology nas

Har en nas. Kunne godt tænke mig en simpel webside med login. Tanken er, at jeg kan udlevere et brugernavn og password og så får folk serveret de billeder de må se i gallerivisning. Nogle gode ideer til en enkel løsning?
På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2019 - 21:21 #1
Var det så ikke smartere at uploade billeder i et galleri på nettet ?
Det er ikke særligt smart at dele data hjemme fra din egen bolig fra en NAS, og desuden hvem vil du dele dem med ?  hvis det bare er familie og venner, så er det noget pjat, du kan ligesågodt lade dem kopiere de billeder de vil have!

?

Jeg synes du skal dele dem med google fotos istedet
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2019 - 21:22 #2
der er mig bekendt ikke nogen galleri til Synology, så det skal hjemme-programmeres.
dum løsning....
Avatar billede Eddie yadav Novice
28. april 2019 - 11:29 #3
It is easy to <a href="http://fixwindows10connections.com">fix bluetooth audio devices connections in windows 10</a>  operating system. By getting help for our tutorial, l, which we step by step online.
Avatar billede Eddie yadav Novice
28. april 2019 - 11:30 #4
It is easy to  fix bluetooth audio devices connections in windows 10 http://fixwindows10connections.com operating system. By getting help for our tutorial, l, which we step by step online.
Avatar billede Walker Aric Novice
04. januar 2020 - 03:04 #5
When I believed in forever, and everything would stay the same
Now my heart feel like December when somebody say your name.
https://survivio.online