Avatar billede warmaria Praktikant
11. marts 2019 - 14:10 Der er 2 kommentarer

Overførsel af billeder og video fra Iphone 7 til bærbar windows computer

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med et problem med overførsel af billeder og video?
Det er så underligt, at computeren finder automatisk en hel del billeder/video når jeg forbinder de 2 via USB. Men den finder ikke dem alle. Den finder typisk de nyeste, og de ældste. Dem midt i mellem er det som om slet ikke eksisterer.

Og når de ikke kommer frem på computeren, kan jeg ikke få dem overført.
Hvordan kan det være?

Vi har lige fået ny computer, og dette var første gang jeg sluttede min IPhone til, så den burde da finde alt der ligger på telefonen. Men det samme skete faktisk også på vores gamle bærbare...……. jeg kan simpelthen ikke gennemskue det.
Kan det være indstillinger på selve telefonen?

Hilsen Maria
Avatar billede claes57 Ekspert
11. marts 2019 - 14:36 #1
Hvis du har icloud på din iphone, så installer det på win også
https://www.icloud.com/
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
11. marts 2019 - 14:47 #2
Du kan også hente dette program i en gratis udgave:
https://www.syncios.com/features.html