Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2019 - 17:38 Der er 2 kommentarer

Underlig FPS problemer

Hej med jer.
Er i gang med af hjælpe en med hans computer.
Men er støt på et problem jeg ikke kan fixe, så håber i kan hjælpe mig.

Problemet er:
Inde i et spil (står helt stille og ser lige ud i luften) starter det ud med fine fps, ca. 70. så over 30 sekunder falder de ligeså stille ned til 15 fps, og så går tilbage til 70 igen på 1 sek, og det bliver det ved med i alle spil.

Jeg troede det det var et ram problem, med hvad jeg kan se, så er det ikke noget bottleneck i systemet, på nogen måder.

CPU: AMD FX-3320 eight-core
GPU: GTX 1050 TI
RAM: 8 GB

Har prøvet mange ting, men intet hjælper, så håber at i kan hjælpe.
Avatar billede LLC Juniormester
12. marts 2019 - 22:01 #1
Hva' hedder din strømforsyning? Er det en Corsia med V eller uden V. Hvor mange watt?
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2019 - 10:44 #2
Sorry jeg ikke lige skrev, fandt ud af at jeg ikke får notifikationer på mail.

Er ikke hjemme lige nu, men finder ud af det, er rimelig sikker på den ligger på 650W