Avatar billede hades Praktikant
14. marts 2019 - 18:54 Der er 3 kommentarer

Intet trådløst internet på Apple Extreme efter af internetudbyder

Hej Eksperter.

Vi er netop skiftet fra ComX til Bolig:net i vores boligforening. Jeg har intet ændret på min router, men efter skiftet kan jeg ikke få adgang til Internettet gennem min Apple Extreme router ( 1. Generation). Hvis jeg smider et kabel i væggen og direkte i min Macbook Pro er der  ingen problemer. Det på altså være routere der ikke kan gå på nettet. Det lokale netværk i huset vi WiFi på routeren virker fint. Har I nogen idéer til hvordan jeg får problemet løst?
Avatar billede INK Ekspert
14. marts 2019 - 19:10 #1
Du har selvfølgelig genstartet din router?
Avatar billede hades Praktikant
14. marts 2019 - 19:24 #2
Ja jeg har genstartet samt lavet en blød reset på routeren. Det virkede desværre ikke. Jeg har lige lavet en hård reset, så jeg måtte oprette netværk password mv på ny og det virkede :-)
Avatar billede Rune1983 Ekspert
15. marts 2019 - 09:13 #3
Så din konklusion/løsning var at lave en hard reset?