Avatar billede henrikfriis Novice
14. marts 2019 - 19:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mail over 2 måneder kommer ikke ind i indbakken på min PC i Gmail

Min kone bruge Iphone5 og kan læse alle mails der kommer til hendes Gmail der.
Men når hun logger på Gmail på PC'eren kommer der kun mail fra de seneste 2 måneder i indbakken, de ændre kommer ikke, selvom hun kan se dem på telefonen.
Hvordan ændrer jeg det så alle mail kommer ind i indbakken også de ældre.
Hendes mail er @Gmail.com

Håber en kan hjælpe mig med at ændre instillingen.
Avatar billede INK Ekspert
14. marts 2019 - 20:26 #1
Taler vi om Gmail i en webbrowser eiier i en mailklient?
Hvis det er en mailklient, kunne det tyde på den er sat til kun at hente seneste 2 måneder. Hvilken klient?
Avatar billede henrikfriis Novice
14. marts 2019 - 20:31 #2
Det er under webbrowser, hvor jeg ligger ind under: https://www.google.com/
Jeg tænker også at det er en indstilling der er sat til 2 måneder, men jeg kan ikke finde indstillingen og således hvordan jeg i så fald kan ændre det/slette tidsbegrænsningen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. marts 2019 - 22:28 #3
Jeg tror det er det ny web-interface der snyder jer - det blev lavet om for ca. 3 måneder siden.

De mails du kan se er typisk inddelt i grupper - de ulæste øverst og de læste nederst. Over den øverste, læste mail, står der mail 1-50 af xxxxxx. Hvis man klikker på den, aktiverer man "vis flere mails", og så vil du kunne blader side efter side oppe i toppen, som man kunne i det gamle interface.