Avatar billede juks Novice
15. marts 2019 - 11:45 Der er 4 kommentarer

hent data fra API og send til den et andet !

Hej .
Jeg er rookie på dette område og jeg har brug lidt  hjælp til at forstå hvordan dette virker ...
Jeg har fundet ud af hvordan jeg læser data fra et API vha postmann men hvordan får jeg lavet det så vi kan tage de data og sende til et andet api !!!!
Avatar billede Slater Ekspert
15. marts 2019 - 12:36 #1
Jeg tror du er nødt til at forklare lidt mere om dit specifikke problem og ønske, for svaret på dette er jo umiddelbart: du sender det bare.

Du har jo hentet dataene med Postman, siger du. Så hvis du vil sende dem til et andet sted, putter du bare de samme data ind i data-feltet, skriver URL'en til den API det skal sendes til og trykker send.
Avatar billede juks Novice
15. marts 2019 - 12:50 #2
hmm..
jeg kan godt finde ud af få data ud ,men hvis jeg skal sende dem til dette plecto så giver det ikke længere mening for mig .

http://support.plecto.com/api-developer/registrations/send-data-api
Avatar billede Slater Ekspert
15. marts 2019 - 13:07 #3
Det tager en JSON-streng som data, så det bør virkelig bare være at vælge application/json som din datatype og paste de JSON-data du har fået ind i body-feltet.

Med så lidt du fortæller, har vi ingen mulighed for at sige mere præcist hvad der ikke virker.
Avatar billede juks Novice
15. marts 2019 - 13:29 #4
Tak Slater..
ja jeg er nok lidt kort for hoved for jeg ved ikke helt hvor jeg skal begynde eller slutte. :-)
Jeg skal hente data fra et api og så sende de data til plecto , men mit problem er jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre dette. det skulle jo gerne ske hver 15.min og jeg har ingen webserver har dog en adgang til zapier men kan ikke helt finde ud af hvordan det virker hos dem ..