Avatar billede knuldefar1942 Forsker
15. marts 2019 - 15:14 Der er 4 kommentarer

gmail

kan ik looge på gmail.den vil ik gendane konto
Avatar billede 450025 Ekspert
15. marts 2019 - 15:48 #1
Ikke så merkelig det Gmail vet jo hvem du er?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2019 - 17:14 #2
vil du ikke gendanne konto? eller kan du ikke?
Hvis du ikke vil, så bare vælge en ny gmail-adresse, og skriv til dine venner, at du har skiftet mail-konto.
Avatar billede kurt54 Ekspert
15. marts 2019 - 20:04 #3
Erfaringen viser det ikke er helt så enkelt som #2 - siger - folk sender stadig til den gamle adresse - der ikke returnerer da den findes - og mange steder skal du selv ind og rette -bl.a her på eksperten.dk.

Har du en anden mail tilknyttet -eller et mobilnummer - se neden stående.

https://support.google.com/accounts/answer/7299973?hl=da
Avatar billede 450025 Ekspert
16. marts 2019 - 01:20 #4
knuldefar1942
#1 Du stilte dit spørsmål ganske kort, derfor svarte jeg som jeg gjorde. Jeg har vert igjennom den samme leksa selv og få hjelp fra Gmail Support Team er omtrent umulig. (For hvem er du) jeg måtte gi opp til slutt etter 15 forgjeves forsøk.

Og det er som du skriv lidt av en jobb uansett hva opplysninger jeg hadde ble jeg ikke godtatt selv om jeg hadde denne. Skulle gå via en annen Email klient som jeg aldri aldri har brukt?
https://support.google.com/accounts/answer/7299973?hl=da
Dette funket ikke i hele tatt.

Offentlig å selv her på Forum slet jeg, jeg ble nedgradert til Nybegynner, alt forsvant kontakter etc å da ble svaret til claes57  (løsningen.) Du har ikke noe annet valg.

Jeg har stort sett orden på alle ting kontakter hadde jeg oppbakk av men etter 15 Email til Gmail Support Team fikk jeg dette svar?
Vi godtar deg nå Hallo?      Da hadde jeg gitt opp Sorry. Men den gamle Email forfulgte meg lenge, men nå er den borte.
Bruker fortsatt Gmail men Gmail Support Team har jeg ikke mange vakre ord å si om dem. Max 1 Stars.

Hva var min grunn til jeg mista den og ble utestengt etter 12 år, jo jeg var mulig lidt stressa en dag dernest Ser jeg ikke så godt lengre det er alderen å må nok leva med dette, jeg sliter også på computer nå, livet mitt er forandret på flere hold, trafikk – læsing – butikker – ja alt jeg foretar meg, men gir ikke opp  hverdagen er nok blitt anderledes Sorry.
Gmail fungere som den skal nå, å til deg Bit i det sure eple og følg rådet til claes57 det er mit svar. Lykke til.