Avatar billede hans01 Forsker
16. marts 2019 - 16:13 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Jeg kæmper stadigt med at forbinde Smart TV til Wifi

Jeg er lige ankommet til en ny camping plads og vil tilslutte mit smart tv til pladsens wifi, de har dog sat systemet op, når man tilslutter sig deres wifi, som er gratis, så skal man først forbi en hjemme side hvor man skal acceptere deres betingelser, før man kan komme på, dette kan mit tv ikke finde ud af, er der nogen måder jeg kan komme på?
Avatar billede eurositi Ekspert
16. marts 2019 - 19:34 #1
Du kan sætte et mobilt hotspot op på din telefon, som er tilsluttet WiFi'et. Dit TV kan herefter forbinde til dette hotspot. Jeg tør ikke love, at du kan streame i maksimal kvalitet på denne måde, men det er jo heller ikke sikkert, at campingpladsens eget wifi er specielt hurtigt.
Avatar billede kurtba Ekspert
16. marts 2019 - 23:36 #2
#1 - det er ikke korrekt. Man kan ikke lave mobilt hotspot samtidig med, at man har telefonen tilsluttet wifi. Når man opretter hotspottet kobler telefonen automatisk af wifi netværket og bruger i stedet telefonens data.
Så umiddelbart er der kun den mulighed, at oprette hotspot på telefonen og så bruge dens data.
Avatar billede hans01 Forsker
17. marts 2019 - 06:27 #3
God morgen begge to, det I siger er jeg ikke kan komme på pladsens wifi, men kun lave en hotspot på telefonen, det har jeg prøvet og det virker fint. Det havde nu været bedre med pladsens wifi, da den er med i prisen. Tak for begge svar
Avatar billede claes57 Ekspert
17. marts 2019 - 09:31 #4
mit philips har en 'smart-tv' knap, og den vej kan man vælge en browser (ikke en kendt, men philips egen). Hvis du har tilsvarende mulighed, så kan du måske se den side, hvor du skal acceptere betingelser, og få godkendt tv på wifi?
Avatar billede hans01 Forsker
19. marts 2019 - 04:16 #5
Hej Claes57, tak for dit tips, men jeg kan ikke få den til det, når jeg vælgere  browseren, starter den med at logge ind, som før.