Avatar billede Mik2000 Professor
16. marts 2019 - 16:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Exchange Office 365 disclaimer

Hi

Isent it possible to add a dislaimer below the latest message when replying an email?

Now it comes in the very end below all former emails replys
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. marts 2019 - 22:04 #1
Nope. There is no way to distinguish the placement in a mail dialogue, ie. if it's the first or last message in a thread. Either you add something to the mail or you don't.

However, tt may be possible to script something, but that's beyond me at the moment.
Avatar billede Mik2000 Professor
19. marts 2019 - 16:58 #2
Tak for svar - nogle der kender til en alternativ løsning eller muligheder for scripting?