Avatar billede 450025 Ekspert
18. marts 2019 - 06:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Den angitte modulen ble ikke funnet.

https://ibb.co/kQ7DNpX        Er det noe å bry seg om da, ja så ryddig som jeg er så?
Det er den lille reise computer min jeg måtte bruke den en dag for en printer in, HP Diskjet 1510 det bare ble så, den er fjerna nå fra C Programfiler Win10 men en liten rest dukker stadig opp når computere startes.

Får ikke fjernet denne lappen, er der noen som vet hvordan? Og hvor den har gjemt seg.      Takk for hjelpen.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2019 - 08:37 #1
højreklik på Start, vælg Kør, og skriv REGEDIT
i det tryk på F3 og i søgeboksen skriver du hpstatusbl.dll
Der kan så dukke en op i en mærkelig mappe som
7C1B6A8E7114C6759B97BEAF129ADF49
hvor der er link til filen og et felt mere kaldet (standard)
højreklik på mappenavnet i venstre del, og vælg 'Eksporter' så du gemmer data et sted på din pc, og derefter højreklik igen, og vælg Slet
tryk på F3 igen og søg videre til der ikke er fundet flere hpstatusbl.dll
Luk regedit, og genstart - test pc igennem - og husk, at du har de eksporterede filer liggende hvis du oplever et problem - det er bare at dobbeltklikke på filer, så indlæses de automatisk korrekt i regdb.
Avatar billede 450025 Ekspert
18. marts 2019 - 11:27 #2
Claes57 Takk skal teste den i morgen dagen blir for knap, jeg kommer tilbake med svaret hvordan det går.
Godt vi kan hjelpe hverandre her Takk igjen.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. marts 2019 - 02:02 #3
God morgen claes57 ny dag og begynner godt nå så jeg ikke problemet mitt som skadelig bare lidt irriterende.
Om en er Ekspert må jeg få lov og si man kan ikke det er  utrolig godt at vi kan stille opp for hverandre å da er svaret.
Takk for hjelpen claes57 oppgaven er løst.