21. marts 2019 - 23:24 Der er 1 kommentar

Facebook. Fejl i kommentar rubrik.

Når jeg skriver en tekst, så skrives der nogle andre bogstaver end dem jeg skriver, og der skiftes imellem små og store bogstaver, samtidigt springer bogstaver tilbage til starten af sætningen. Det er umuligt at skrive en kommentar.

På Marketplace kan jeg ikke skifte lokation, der er en streg der blinker foran, man kan ikke slette den lokation den står på.

Jeg har prøvet at trykke på fn og scrlk samtidigt, det hjælper ikke.

Delete hjælper ikke.

Har prøvet at gendanne pc til et tidligere tidspunkt hvor problemet ikke var der, det hjælper heller ikke.

Problemet med at skrive en tekst er der ikke uden for facebook.
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2019 - 00:28 #1
nogle gange tester facebook noget de har lavet om, og det foregår direkte live.
måske virker det bare ikke lige nu, og er iorden om 4 timer.

hvis problemet også er der i morgen, er det sikkert og vist at din browser ikke kan køre facebook. måske er den blevet inficeret