Avatar billede Brian Novice
23. marts 2019 - 10:30 Der er 14 kommentarer

Window7

Efter at have nulstillet Acer computer kan jeg ikke få den til at gå på nettet er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe en der ved meget lidt om computer. Window 7 er installeret og vil gerne have opdateret til 10
Avatar billede poko1 Ekspert
23. marts 2019 - 10:42 #1
Hvis du har en ægte licens?
Så gå ind på Windows10 Download siden
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Vælg Hent værktøjet Nu.
https://ibb.co/j5R8HNV
Opgrader Denne Computer Nu
Avatar billede Brian Novice
23. marts 2019 - 10:43 #2
Jeg kan ikke komme på nettet
Avatar billede Brian Novice
23. marts 2019 - 10:46 #3
Jeg kan ikke komme på nettet efter nulstilling
Avatar billede poko1 Ekspert
23. marts 2019 - 10:52 #4
Du kan vel komme på nette hvis du kan komme herind så vælger du til en anden Computer!
https://ibb.co/v3J6C7W
Og downloader til et USB Stik på over 4GB
Avatar billede Brian Novice
23. marts 2019 - 12:24 #5
Nej jeg kommer herind via anden enhed, men har fundet ud af det manglede en driver. Nu er der hul igennem. Kan jeg godt fortsætte med window 7 eller skal man opdatere til 10
Avatar billede poko1 Ekspert
23. marts 2019 - 13:25 #6
Jeg ville opgradere hvis jeg var dig!
Gør som i #1
Og vælg Opgrader nu.
Du skal gøre det fra ikonet Hent værktøjet NU.
og vent med at søge efter opdateringer det kan du gøre senere.
Avatar billede Brian Novice
23. marts 2019 - 13:33 #7
Kan det passe det koster 1000-
Avatar billede poko1 Ekspert
23. marts 2019 - 14:08 #8
Hvis den Windows 7 licens du har er gyldig så burde det ikke koste noget.
Avatar billede Brian Novice
23. marts 2019 - 15:20 #9
Det window skriver til mig
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2019 - 16:42 #10
din win7 er måske ikke aktiveret endnu - gør det
Avatar billede 220661 Ekspert
23. marts 2019 - 19:46 #12
Har lige i dag installeret Windows 10 på min mors Duka pc med Win 7.
Jeg hentede installationsmedie og oprettede dette.
Under installation kommer der en boks frem hvor du skal vælge om du vil opgradere eller køre brugerdefineret installation. Jeg valgte brugerdefineret og fjernede alle partitioner på harddisken og oprettede nye. Når boksen med der hvor man skal taste koden fremkommer trykker du på du ikke har en kode. Windows 10 installeres færdigt og når den er på nettet bliver den automatisk registreret.
Har du ting fra den gamle installation du vil passe på skal du tage backup af dette. Det er vigtigt at huske. :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
23. marts 2019 - 20:01 #13
Det lader ikke til at interessen er særligt stor!
Avatar billede 220661 Ekspert
23. marts 2019 - 20:03 #14
#13 Nej det har du ret i. Vil lige igen takke dig for hjælpen med min mors Duka pc. Har fået gjort den helt klar til hende :-)