Avatar billede Møller Praktikant
23. marts 2019 - 11:47 Der er 3 kommentarer

Grafikkort temperatur??

Hejsa.

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.
Jeg har et RTX 2070 som ligger på omkring 45 - 50 grader når jeg ikke spiller noget. Temperaturen når jeg spiller ligger omkring 60 grader.

Jeg vil bare lige høre om det er normalt at ens grafikkort ligger på de der 50 grader, når jeg ikke spiller noget?

Tak for hjælpen.

Et billede af msi afterburner
( https://gyazo.com/bcf2d67b1800b2e0d70d421b20acc21e )
Avatar billede Slater Ekspert
23. marts 2019 - 12:19 #1
Ja, det er det. Grafikkort forsøger som regel at være lidt mere stille når de ikke er i brug, ved at skrue helt ned for ventilatorerne. Det betyder også at temperaturen ligger lidt højere end man måske ville forvente. men 50 grader er helt i orden.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2019 - 13:05 #2
ja, de ligger 45-65
Avatar billede HrHyttel Praktikant
10. august 2019 - 21:02 #3
Her er en rigtig god video der gerne skulle komme rundt om emnet :)

https://www.youtube.com/watch?v=YJl_v1TQTq4