Avatar billede fajens Mester
25. marts 2019 - 16:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke gemme/hente fra excel

Har oprettet en ny bruger i windows 10, (som administrator).
Når jeg nu starter excel og vil hente eller gemme en fil på mit H/ drev som er en disk lokalt på PC'en, skriver den at der er fejl i filformatet.
Der er ingen problemer når jeg logger på med min normalebruger konto.

Hvad går galt?
/fajens
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2019 - 08:52 #1
har din ny bruger rettighedere på H-drevet?
det kræver nok læse/skrive rettigheder for at kunne redigere i Excelfiler
Avatar billede fajens Mester
26. marts 2019 - 14:59 #2
Hej Thomas S
Det kan da være det, hvordan tjekker jeg det?