Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2019 - 10:16 Der er 3 kommentarer

Problem med facebook

Hej, Jeg har lige fået en Samsung A6 mobil og har problemer med min Facebook app. De fleste gange når jeg logger ind på Facebook forside, får jeg denne besked "Der Kan ikke oprettes forbindelse, tryk på skærmen for at prøve igen" jeg har forbindelse via WiFi og min egen side på facebook virker tilsyneladende godt, hvis jeg så logger ud af FB så kan den ikke, det ser ud som om den gør det men prøver jeg så at logge ind fra appen, så går den direkte ind.Jeg har haft hjælp fra Samsung og de kan ikke gøre mere. Hvad skal jeg gøre, kan i hjæpe. FB hører man aldrig fra. Mvh Peter
Avatar billede 450025 Ekspert
27. marts 2019 - 11:12 #1
Gjør som jeg fjern den og få et bedre liv, det er det beste jeg har gjort på computeren,
dernest har jeg fjernet all reklame også på computeren, nyter det gode liv så godt jeg kan,livet er herlig.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. marts 2019 - 13:18 #2
jeg har samme 'fejl' på samsung og tror, det er fordi jeg ikke har givet fb adgang til min adressebog. Så jeg bruger fb på pc og ipad.
Avatar billede kurtba Ekspert
27. marts 2019 - 19:22 #3
Jeg har ind i mellem samme fejl på en Huawei, så det er nok ikke Samsung relateret.
Når jeg får problemet ind i mellem, er det altid, når jeg får en notifikation om en tråd jeg følger, og hvor jeg så vil logge direkte  ind.
Men det er kun ind i mellem, at jeg har problemet.