Avatar billede lurup Ekspert
30. marts 2019 - 16:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside med forskellige link på

Jeg skal lave en hjemmesiden med 8 forskellige kasser hvor der bliver lavet en link til hver kasser som der vises der.
Det kunne være
www.q8.dk
www.dr.dk
o.s.v
Hvordan gør jeg det nemmeste ?? også så jeg selv kan ændre størrelse og antal.
se fil for den ønskede side.
https://ufile.io/ydf98
Avatar billede Slater Ekspert
30. marts 2019 - 21:02 #1
Du har allerede et andet spørgsmål åbent om hvad der ligner det samme, men dit spørgsmål giver ingen mening. Du er simpelthen nødt til at forklare bedre, hvis du vil have noget brugbar hjælp.

Hvad mener du med et "link til en kasse"? Det giver ikke mening.
Hvad mener du med selv at ændre størrelse og antal? Du laver websiden, så naturligvis kan du selv ændre alt. Mener du der skal et CMS til det, så det kan ændres uden at ændre HTML/CSS? I så fald mangler vi en hel masse information om det. Sprog, platform, hvad du har i forvejen, osv. Og at skrive et helt CMS til dig er langt, langt uden for scope af sådan et spørgsmål.

Vi mangler 90% af den nødvendige information.
Avatar billede stjans Guru
31. marts 2019 - 08:28 #2
Det ligner noget a la et shopmodul fra Woocommerce. Arbejder du i Wordpress ?.
Avatar billede lurup Ekspert
31. marts 2019 - 11:47 #3
Jeg arbejder i Wordpress og har faktisk købt Elementor Pro hvis det kan hjælpe.
Jeg ønsker det er en side hvor der kan kører forskelige link i hver kasse uden at skulle
klikke på noget.
Avatar billede Slater Ekspert
31. marts 2019 - 15:31 #4
Det var en meget vigtig information, men stadig langt, langt fra nok til at kunne give ordentlig hjælp med dit problem. Hvad mener du med det? Prøv at forklare hvad du ønsker skal ske.

Ikke bare gentage "links i/til kasser". Det siger ingenting.
Ikke bare vise et billede af nogle kasser på en side. Det siger ingenting.
Ikke bare give eksempler på de links du vil have der. Det er ubrugeligt.

Forklar hvad du har i forvejen og hvad du ønsker skal ske, på en måde så folk har en mulighed for at forstå hvad der skal til, inklusiv hvordan du vil have det integreret i Wordpress. Ellers får du højst nogle gæt, der kun spilder både din og hjælperens tid.
Avatar billede lurup Ekspert
31. marts 2019 - 22:19 #5
Jeg skal lave en infoskærm i en velkomst hal.
På den infoskærm skal der være opdeling i de 8 kasser som vist i filen.
Jeg skal på en måde kan vise forskellige link i de 8 kasser.
Det kunne være www.tv2.dk i den ene kasse.
Håber det giver lidt mening
Avatar billede stjans Guru
01. april 2019 - 07:30 #6
Du skal have fat i noget a la smart slider 3 og så dele siden op i moduler. Brug en sitebuiler.

Her laver du så mange, som du skal bruge, og i disse moduler indsætter du et slideshow.
Avatar billede lurup Ekspert
01. april 2019 - 23:43 #7
Fedt....TAK

Kan jeg lave en boks der fx viser www.dr.dk uden jeg skal klikke på noget ?
Avatar billede stjans Guru
02. april 2019 - 07:32 #8
Ja - det brude kunne lade sig gøre.