Avatar billede ErikHg Ekspert
07. april 2019 - 13:01 Der er 4 kommentarer

Kabinetblæser - DVD-maskine

Jeg har en Sony RDR HX920 DVD/harddiskoptager som jeg gerne vil sælge.
Jeg bruger den ikke længere da den kun har analog tuner og derfor ikke kan optage digitale TV-signaler. Den fungerer fint, men blæseren bagpå virker ikke.
Jeg har haft den afmontere og støvet den af,t men uden held. (Der har ikke været røget i rummet hvor den har stået)
Jeg har derfor været ind at kikke på nettet om man kan finde en anden blæser, og har fundet noget der kunne se ud til kunne erstatte den gamle. Jeg er imidlertid blevet i tvivl om hvad den præcise diameter er. Da blæseren ikke er ret stor har jeg fundet en hvor der står 40 mm. Jeg mener at der her er tale om afstanden fra vingespids til vingespids, og ikke den diagonale afstand fra hullerne til monteringsskruerne. Jeg ved godt at spørgsmålet måske er lidt dumt, men jeg gider ikke at købe en blæser der ikke passer.

På forhånd tak:

Mvh.
ErikHg
Avatar billede INK Ekspert
07. april 2019 - 14:18 #1
Kan den overhovedet sælges? På Den Blå Avis står tilsvarende til 150,- til 500,- kr!
Avatar billede kurt54 Ekspert
07. april 2019 - 14:26 #2
En harddiskoptager uden digital  tuner og hdmi vil jeg tro ligger på omkring 150 kr hvis man er lidt tålmodig. Den kan selvfølgelig afspille DVD og musik - men antallet af købere til en sådan er lille i forhold til folk der vil af med dem.
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. april 2019 - 15:27 #3
#1 og #2 Jeg solgte en tilsvarende i går 6/3, og den fik jeg 250 kr. for. Den gik efter nogle få dage. Jeg havde naturligvis tydeligt skrevet i annoncen på DBA, at maskinen ikke var i stand til at optage digitale signaler, for jeg vil ikke snyde nogen.
Grunden til jeg ikke har været ude før er den, at begge maskiner har været gemt væk, og så under oprydning dukker der mange ting frem. Jeg har i forbindelse med You See lukkede ned for det analoge signal, købt to Panasonic DMR BCT84 HDD/BD optagere der har kabel-tv tuner, sågar ti i hver!
Avatar billede Mackoysol Praktikant
16. maj 2019 - 13:47 #4
I have closed down the analog signal for You See, bought two Panasonic DMR BCT84 HDD / BD recorders that have cable TV tuner, even ten in each!: https://swiftstreamz-apk.com/swift-stream-apk/