Avatar billede clausito Seniormester
11. april 2019 - 15:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flyttet Outlook 2003 til outlook 2007

Jeg har en pc med outlook 2003. Den vil jeg gerne flytte over til ny pc med outlook 2007. Er der en nem måde? Et link til manual om hvad man gør?

Vil også gerne overføre kontoindstillinger.

Er der gratis software der kan gøre det?

Ved det er noget med at exportere pst-fil og importere til 2007? Men her kommer kontoindstillinger (smpt imap osv) vel ikke med?

Mon der en nem manual for dummies
Avatar billede mort1 Ekspert
11. april 2019 - 16:15 #1
Prøv denne - husk at markere, hvad du vil flytte (det hele), og lad være med at slette noget på den gamle pc, før det kører på den nye.

https://www.computerworld.dk/art/9394/saadan-tager-du-backup-af-dine-mails-i-outlook
Avatar billede poko1 Ekspert
11. april 2019 - 16:20 #2
De ligger i din brugermappe!
C:\Users\Ditnavn\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Avatar billede clausito Seniormester
11. april 2019 - 19:32 #3
Mor11 - virker meget besværligt, men vil kigge på det program, der er en henvisning til.

poko1 - ligger alle mails her samt kontoindstillingerne? Lyder som en god løsning. Bare finde mappen outlook på den gamle pc - bruger samme sti på den nye og så bruge den kopieret outlook i stedet?

Det vil jeg også kigge på - tak til jer fra en gammel århusianer på 68 år. Ikke ligefrem computer-nørd
Avatar billede kurtba Ekspert
11. april 2019 - 22:47 #4
Når du henter pst filen over får du IKKE kontoindstillingerne med. Du får alt andet, altså alle mails, evt. undermapper m.m.
Men dine kontoindstillinger  er ikke med. Så derfor skal du gå ind i dine kontoindstillinger og tage skærmprint af dem eller skrive dem ned, så du manuelt kan genetablere dem bagefter. Bemærk, at der er flere faneblade under kontoindstillinger, og du skal have dem alle sammen med. Password har du forhåbentlig skrevet ned, da du også får brug for det, og det er umiddelbart usynligt (står med stjerner). Man kan dog med et lille program gøre det synligt, hvis man har brug for det.
Avatar billede clausito Seniormester
12. april 2019 - 07:48 #5
Tak for jeres hjælp. Microsoft har også et tilføjelsesprogram

http://www.safepstbackup.com/backup-outlook-2003-2007-2010.aspx

Prøver det hele i dag
Avatar billede georgex1234 Praktikant
07. maj 2019 - 13:22 #6
If you want to transfer your MS Outlook data Outlook 2003 to Outlook 2007, So I want to suggest you a tool which can easily transfer your file. recovee OSt to PST Converter Tool is the best option to transfer MS Outlook files.
For more information click here: https://www.recovee.com/ost-to-pst-converter.html
Avatar billede Olivia Ava Novice
19. juni 2019 - 11:33 #7
Hvis du flytter fra et system til et andet system, skal du konvertere dine OST-filer i PST-format. så kan du importere disse PST-filer i Outlook 2007.
For mere info: http://www.ost.topstconverter.com/
Avatar billede mort1 Ekspert
19. juni 2019 - 12:47 #8
Håber Clausito for længst har fundet en løsning, men bare har glemt at markere det, spørgsmålet er jo over 2 mdr. gammelt
Avatar billede clausito Seniormester
19. juni 2019 - 20:04 #9
Ja har glemt det. Tak for info.