Avatar billede Kain Novice
13. april 2019 - 08:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fly tilstand vs ingen adgang

Hejsa
Jeg har efter en opdatering af Windows 10
Blevet fuldstændig udelukket fra min pc
Har kun en pc der står i flytilstand
Det er en Acer aspire es 13
Hvad er der af muligheder
Avatar billede INK Ekspert
13. april 2019 - 09:55 #1
Kan du ikke slå flytilstand fra?

Tryk i nederste højre hjørne (beskeder) og tryk på knappen flytilstand, eller søg efter flytilstand i indstillinger. Her kan du slå til eller fra.

Har jeg misforstået noget?
Avatar billede poko1 Ekspert
13. april 2019 - 10:33 #2
Tryk på  Windowstasten + I = Indstillinger Vælg netværk og internet. Flytilstand Slå fra

https://ibb.co/vVKWCch
Avatar billede Slater Ekspert
13. april 2019 - 13:15 #3
Spørgsmålet giver ingen mening. Flytilstand udelukker ikke en fra en computer.

Hvis ikke de andres svar løser, det har vi brug for mere information.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2019 - 13:21 #4
Står flytilstand og "flasher" med at den er på og ikke på?
Avatar billede Kain Novice
13. april 2019 - 13:52 #5
Jeg havde slet ikke adgang til min pc (bortset fra start skærm)
Måtte så vælge den hårde løsning med start i fejlsikker tilstand og det hjalp så
Havde gemt alle mine filer
Avatar billede INK Ekspert
13. april 2019 - 14:03 #6
Efter genstart, er problemet så løst?
Avatar billede poko1 Ekspert
13. april 2019 - 15:18 #7
Hvis man slår flytilstand til stopper al Trådløs kommunikation som Wifi mobiltelefon og BlueTooth
Avatar billede Kain Novice
13. april 2019 - 16:02 #8
Ja efter genstart er alt ok
Det skete efter en opdatering af windows 10  at jeg kun komme ind til logon og derfra var alt stoppet