Avatar billede ZeBa Ekspert
15. april 2019 - 20:03 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan ser jeg alle min laptops apps?

Har tidligere kunne bruge en tastekombination (som jeg ikke kan huske) til at få vist alle maskinens apps.
Hvad er den?
Avatar billede Slater Ekspert
15. april 2019 - 20:06 #1
Styresystem?
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. april 2019 - 20:23 #2
W10
Avatar billede poko1 Ekspert
15. april 2019 - 20:28 #3
Windows10 ? Windowstasten + X i toppen Apps og Funktioner.
https://ibb.co/BjysjXm
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. april 2019 - 21:00 #4
Der var den, men jeg mente nu, at der var en, som viste dem i eet hug
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. april 2019 - 21:00 #5
Men tak skal du have
Avatar billede Slater Ekspert
15. april 2019 - 21:04 #6
Du kan også gå i kør (Win+R) og skrive
Shell:AppsFolder
for at få en mere overskuelig visning af alle programmer. Når den først er åbnet, kan du lave en genvej til det - men der er ingen indbygget keyboardgenvej til at åbne den.
Avatar billede poko1 Ekspert
15. april 2019 - 21:16 #7
i tablet tilstand vis alle Apps øverst til venstre
https://ibb.co/vhfZGNL
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. april 2019 - 21:17 #8
Jeg kan da ikke lave en genvej til den??
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. april 2019 - 21:18 #9
Hvad er tablet tilstand?
Avatar billede Slater Ekspert
15. april 2019 - 21:19 #10
#8: Når du først har åbnet mappen, kan du lave en genvej til den ved at holde museknappen nede over ikonet af en mappe oppe i adressebaren, og så trække den et andet sted hen, f.eks. ud på skrivebordet.
Avatar billede poko1 Ekspert
15. april 2019 - 21:25 #11
Avatar billede 450025 Ekspert
16. april 2019 - 04:28 #12
Takk ZeBa fordi du stilte dette spørsmål. Svar det var nyttig for andre også
#3 Takk poko1 der viser du Windowstast + X det er greit for min del nyttig.

Mmen du har tatt en skjermdump med bruk av    lmgg  som er et nyttig verktøy
men gjør jeg det så blir den borte hvordan ungå dette.  (https://ibb.co/BjysjXm)

Hvordan får du til kan du dele det med andre  også Takk.
God påske til alle.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. april 2019 - 06:45 #13
Til Arne.
https://ibb.co/56kyKSv
Men du kan også åbne et tegneprogram og sætte ind.
Avatar billede 450025 Ekspert
16. april 2019 - 07:24 #14
Du er nå snill også poko1 jeg kan Takke deg for jeg har lært og bruke denne    Imggbb  Men du forstod ikke mitt spørsmål.
https://ibb.co/cYTFVcp    Denne kan jeg lagre også. helt ok.

Da prøver jeg igjen skal jeg ta skjermdump av denne som du viste #3 så finnes den på høgreklikk på oppgavelinjen ja.        Dette klare du fint men ikke jeg?

Høgreklikker jeg så er den der men skal jeg ta skjermbilde  da er den borte, og jeg får ikke skjermbilde som du Sorro.
Hva knep bruker du for dette Takk.    Undskyld meg ZeBa men også jeg ønsker og lære dette trikset vet jeg kunne opprette egen tråd men begge dele er jo på samme hylle SKJERMDUMP Takk begge 2..
Avatar billede 450025 Ekspert
16. april 2019 - 07:54 #15
Poko1 Lagring kan jeg hvor som helst  - Disktop ok  ja der er ingen grenser for dette,
Men er det jeg tar evt skjermdump borte da er der ikke noe og lagre., klarer ikke å utdype det nærmere beklager det..
Avatar billede poko1 Ekspert
16. april 2019 - 08:35 #16
Ellers forstår jeg dig ikke Du kan ikke sætte et skærmdump direkte ind i Imgbb!
https://ibb.co/z4CDtX3
Avatar billede 450025 Ekspert
16. april 2019 - 09:30 #17
Godt du er tålmodig poco1, jeg prøver og hjelpe ofte pensjonister på data, dem bor ikke her og jeg kan ikke reise så langt. Et bilde forteller ofte mer en ord.

Neste. Jeg kan ta skjermdump, det er enkelt faktisk, du er selv en av dem du viser oss ofte det med dine klipp og dette har reddet mange ut av et problem., der er ingen som nytter det mer en deg på Gomputerworld.

Se her? Du tar et klipp og bruker Imgbb – lagre som – hvor? Disktop – henter Imgbb og lagre denne    https://ibb.co/KX49R7h    - så limer du det inn der du trenger det.
Til en Venn eller bruker computerworld fordi en trenger hjelp, eks poco1 svare tilbake med et nytt klipp som vi alle elsker.      Oppgaven løst Takk.

Arne ble imponert i dag for her trenger jeg hjelp for og hjelpe andre eldre brukere. Derfor spør jeg, jeg trenger det selv også.

Du går på oppgavelinjen og klikker på en hvilken som helst App på oppgavelinjen
(høgreklikk) da får du denne du viste #3 MÅ JEG NEVNE ALT DER NEI.

Luk alle vinduer- der står nå hos meg hele 12 valg smart, jeg vil gjerne gjøre som deg du tok bilde av hele denne tavla, men gjør jeg dette med skjermklipp så er den borte        og kan ikke lagres noe sted.

Det bilde som du gjorde du klarte det , Hvordan gjør jeg dette?
Jeg har masse Apper ute på venstre side Win10 også 50 stykker minst, vil jeg ta sjermdump av dem så er dem også borte.  MEN DU KLARE DET HVORDAN Forklare jeg bedre nå.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. april 2019 - 10:23 #18
Jeg tror du skal oprette en ny tråd vi belaster jo den oprindelige tråd som får en notifikation hver gang der kommer et svar.
Hvis Din prt sc sysrq ikke virker? Måske skal du samtidig bruge eks. Fn +prt sc
Ellers brug klippeværktøj.
https://ibb.co/LZL6wZC
Avatar billede 450025 Ekspert
16. april 2019 - 12:04 #19
Takk oppgaven er ikke løst og kan ikke løses, som #3 beklager håper ZeBa tilgir meg
Takk.
Den skjermdump bruker jeg hver dag et flott hjelpemiddel. #3 der er ingen løsning på denne. men bruk den du som kan den. Takk for hjelpen. Stopp her.
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. april 2019 - 14:01 #20
Tak for hjælpen