Avatar billede fjhafh Praktikant
16. april 2019 - 04:42 Der er 5 kommentarer

Hvorfor virker min USB-enhed ikke?

Systemet på min computer er Windows 10. Når jeg tilsluttede min USB-harddisk, slår det bare ikke ud og viser, at "USB-enhed ikke genkendes". Jeg har opgraderet alle chaufførerne. De er opdaterede, men arbejder stadig ikke. Hvad kan jeg gøre med det?
Avatar billede poko1 Ekspert
16. april 2019 - 06:53 #1
Prøv at trykke på Windowstasten + X og vælg Diskhåndtering
Se efter hvad der står ved Drevet?
https://ibb.co/0XNqpDW
Dine Chaufører er det vi på Dansk kalder Drivere eks. GrafikDriver.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. april 2019 - 09:52 #2
1. Prøv at sætte den i en ny USB port
2. Tjek at enheden ikke også skal have ekstern strøm via en strømforsyning.
3. Prøv med et andet USB-kabel.
Avatar billede Xandra Novice
17. april 2019 - 03:29 #3
Hvis du kan finde USB-enheden i Diskhåndtering, er det nemt for dig at behandle det næste trin.

Det er at gendanne dine data først fra USB og derefter følge denne artikel for at rette fejlen: https://www.r-datarecovery.com/usb-device-not-recognizeded.html

Forlad mig feedback, hvis du kan løse fejlen med denne artikel, tak.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. april 2019 - 06:02 #4
#3 Xandra
Prøv at læse de andre indlæg først.
Avatar billede fjhafh Praktikant
18. april 2019 - 12:05 #5
"Hvis du kan finde USB-enheden i Diskhåndtering, er det nemt for dig at behandle det næste trin.

Det er at gendanne dine data først fra USB og derefter følge denne artikel for at rette fejlen: https://www.r-datarecovery.com/usb-device-not-recognizeded.html

Forlad mig feedback, hvis du kan løse fejlen med denne artikel, tak. "

Mycket användbar råd, tack!