Avatar billede anjakbhn Juniormester
18. april 2019 - 08:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

App/Icon

Hej, min veninde har en Huawei P8-lite. Hun er 'kommet til' at slide et ikon væk. Har været inde under apps og det ser ud til at indholdet i app'en stadig er på tlf. Kan man genskabe ikon'et? Hvor? Har været inde i playbutik og kan ikke finde den der. Hun mener også at den har været der hele tiden og det ikke er noget hun selv har hentet. Det er en galleri app, men ligner ikke de normale. Er blå og hvid og hedder bare galleri.
Håber nogen kan hjælpe!!!!!
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2019 - 20:03 #1
har hun prøvet at slide op/ned (det virker på samsung), så kommer man til en side med alt på telefonen, og der kan man søge på app, få den vist, og dutte på den og vælge 'vis på skrivebord' så er den på plads igen.
Avatar billede anjakbhn Juniormester
20. april 2019 - 08:23 #2
Nej, den er desværre væk under alle apps. Men heldigvis har tlf synkroniseret med de andre galleri-apps, så alle hendes billeder er der stadig. Så det stiller hun sig tilfreds med. Tak for hjælpen