Avatar billede mort1 Ekspert
19. april 2019 - 15:28 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Det ene ur viser forkert på Samsung Galaxy S8

Jeg oplever at urene på min telefon viser forskelligt (Det der viser de store tal, og har sammenhæng med den Samsung widget, Vejr og Ur, som er en standard widget på telefonen, er 2 timer bagud)
Det ser ikke ud som om der er indstillingsmuligheder på det nævnte ur.
Faktisk har jeg i dag oplevet, at urene i en periode viste ens, for derefter senere, at vise forskelligt.
Det sidste siget mig noget om, at det er telefonen der er skyld i problemet, hvad det så kan være - Er der nogen som har en anden mening, eller en løsning ?

https://ibb.co/FxC9tsG
https://ibb.co/CMymTk2
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
19. april 2019 - 17:56 #1
Et problem kunne være at urene ikke får deres tid fra samme sted. Uret i øvre venstre hjørne får nok sin info fra google. Samsung widget får nok sin info fra samsung.
Du bliver nok nød til at spørge samsung, kan være de kender til både problemet og løsningen.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2019 - 19:09 #2
dine Roskilde og Viborg lokationer har hver sin tidskode (du har fx valgt, at den ene er placeret et sted i udlandet)
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2019 - 19:11 #3
fx er Roskilde sat til GMT, og Viborg er dansk tid.
Avatar billede store-morten Ekspert
19. april 2019 - 19:41 #4
I appen er der 4 faner:
Alarm
Verdensur
Stopur og
Timer
I verdensur har jeg kun: København, lokal tidszone.

Har du flere? Eller andet?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2019 - 19:59 #5
tjek, at viborg og roskilde er sat ens - i verdensur har jeg selv oprettet vancouver, københavn og bangkok - det er så mit behov. København er så lokal tidszone.
Avatar billede store-morten Ekspert
19. april 2019 - 20:32 #6
Nemlig 😉
Nøjs med København,  ret eller tiføj efter behov.
Avatar billede mort1 Ekspert
17. maj 2019 - 11:33 #7
Har fået urene til at vise samme tid, desværre kan jeg ikke forklare hvorfor eller hvordan, idet urene for Roskilde, Viborg og Tønder var indstillet ens, så det havde ikke noget med tidszonen at gøre.
Jeg "eksperimenterede" med så meget forskelligt, at jeg som nævnt ikke kan forklare hvad der var løsningen.
Som jeg ser det, er der kun en måde at afslutte tråden på, nemlig at markere en løsning - da problemet ikke er der mere, og da jeg gerne vil slutte tråden, vælger jeg at markere jer der har deltaget i problemløsningen.