Avatar billede ranni Forsker
19. april 2019 - 20:12 Der er 7 kommentarer

Kan ikke slette downloaded fil fra Youtube !

Hej !!
Jeg downloadet en koncert fra Youtube for at se den på fladskærmen.
Downloaded viste en fil med lyd og en movie fil uden lyd.
Jeg vil så selvfølgelig slette begge  !!
Men !!
De kan ikke slettes !!  den er stadig åben i ffmpeg ???
Hvad gør jeg ?? Jeg har prøvet et par dage.
Avatar billede kurt54 Ekspert
19. april 2019 - 20:51 #1
Du nævner ikke hvilken platform det er - kan være windows - Linux -eller Macios..
Avatar billede milter Ekspert
19. april 2019 - 21:17 #2
Kig i Joblisten og se, om FFmpeg eller dele af den er åbne, eller om et program med forbindelse til downloaden er i gang. Hvis der er noget, så luk det via Joblisten og prøv derefter at slette filerne.

https://komputer.dk/computer/tjek-hvilke-programmer-der-bruger-pc-ens-kraefter
Avatar billede ranni Forsker
19. april 2019 - 23:31 #3
Undskyld !!
Jeg kører Win 10 og har downloadet med Video Downloader Ultimate.
Jeg har slukket PC èn et par gange, fordi jeg ikke kan se noget at stoppe i Jobliste.
Men stadig : Er åben i ffmpeg ??
20. april 2019 - 00:29 #4
du skal slette filen via en Live Disk :) https://tutorials.ubuntu.com/tutorial/tutorial-create-a-usb-stick-on-windows#0

kan også være du kan slette fil i windows fejlsikret tilstand
Avatar billede 220661 Ekspert
20. april 2019 - 07:05 #5
Har FFmpeg et opstart punkt sammen med Windows under start i joblisten, så deaktiver den der.
Hvis ikke gå i søg og skriv msconfig og gå ind i systemkonfiguration. Gå i tjenester og tjek af at Microsoft tjeneter skal skjules.
Står der så noget tilbage med FFmpeg der er aktiveret så deaktiver det.
Genstart herefter pc og se om du så kan slette filen.
Avatar billede ranni Forsker
20. april 2019 - 12:48 #6
ranni : senior  passer . .  men mester ??

Her på 4 . dagen ville jeg vove at bevæge mig ud i Jeres råd.
Jeg forsøgte selvfølgelig at slette først på sædvanlig vis . . .  hov !! . . de forsvandt ? ?
Hvad lærte jeg så af det . . . intet !!

Jeg prøver at downloade den samme koncert igen, måske har det noget med  . mod sædvane . . at der dannes en selvstændig lydfil og en videofil uden lyd, jeg kan så ikke streame video til fladskærmen.

Jeg er ikke så klog på det IT, som jeg selv tror !!

Tak for at I prøver at hjælpe.
Avatar billede ws123456 Juniormester
09. november 2020 - 11:29 #7
With AI background removers, you can cut out background easily without using photoshop. All you need to do is upload an image and leave the rest to AI.
https://topten.ai/background-remover-review/