Avatar billede illisher Praktikant
25. april 2019 - 18:52 Der er 1 kommentar

Auto clicker til iphone

Jeg har søgt lidt hurtigt på google efter det, og kan se der er flere programmer der kræver jailbreak, og måske nogle der virker uden at jailbrake.
Jeg har et spil på telefonen hvor jeg gerne vil have den til at auto klikke 3 klik, vente xx sekunder, også gentage de 3 klik. Så jeg ikke selv behøver at skulle gøre det 10 gange i træk, med 1 minuts mellemrum. Det ren og skær nemhed/dovenhed :p

Findes der er autoclicker program til IOS som virker og er nemt at bruge?
Næste spørgsmål i forlængelse af det forrige. Kan man få den til at låse telefonen op, åbne spillet og gøre det, uden at man behøver at skulle gøre noget selv? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
26. april 2019 - 09:00 #1
Det, der er sikkerheden i ios apps er, at de ligger hver for sig, og ikke har adgang til hinandens data osv. Derfor kræves jailbreak
Men hvis du ikke selv gider, hvorfor så ikke bare afinstallere spillet?