Avatar billede Driton Seniormester
28. april 2019 - 19:58 Der er 2 kommentarer

Søger nogle javascript programmør til google maps markers

Jeg har fået min google maps til at fungere med markers, men den giver mig problemer når jeg prøver at vise flere markers. Min kode ser ud sådan her

var markers = { locationLatitude: "", locationLongitude: "", Cust_Name: "", Description: "" };
var markerArray = [];
window.onload = function () {

    var t = self.setTimeout(function () {

        var size = $('.LocationLabel').length;
        for (i = 0; i < size; i++) {
            var id = $('.IDLabel').eq(i).text();
            var Location = $('.LocationLabel').eq(i).text();
            var CustName = $('.Cust_NameLabel').eq(i).text();
            var Description = $('.DescriptionLabel').eq(i).text();
            var Billede = $('.BilledeLabel').eq(i).text();
            markers.locationLatitude = $('.LatitudeLabel').eq(i).text();
            markers.locationLongitude = $('.LongitudeLabel').eq(i).text();
            markers.Cust_Name = CustName;
            markers.Description = "Navn: " + CustName + "<br />" + "Titel: " + Description + "<br />" + Billede + "<br />" + '<a href="Underviser.aspx?ProfilID=' + id + '">Se Profil</a>';

            markerArray.push(markers);

        }

        var mapOptions = {
            center: new google.maps.LatLng(markers.locationLatitude, markers.locationLongitude),
            zoom: 7,
            mapTypeId: google.maps.MapTypeId.ROADMAP
        };
        var infoWindow = new google.maps.InfoWindow();
        var map = new google.maps.Map(document.getElementById("map"), mapOptions);
        for (i = 0; i < markerArray.length; i++) {
            var data = markerArray[i]
            var myLatlng = new google.maps.LatLng(data.locationLatitude, data.locationLongitude);
            var marker = new google.maps.Marker({
                position: myLatlng,
                map: map,
                title: data.Cust_Name
            });
            (function (marker, data) {
                google.maps.event.addListener(marker, "click", function (e) {
                    infoWindow.setContent(data.Description);
                    infoWindow.open(map, marker);
                });
            })(marker, data);
        }
    });
}

Jeg har to lat, long

Jeg kan godt få vist den ene eller den anden, men ikke begge to på samme tid
Avatar billede Driton Seniormester
28. april 2019 - 20:00 #1
Når jeg henter begge to, så viser den sidstnævnte kondinotar
Avatar billede Driton Seniormester
28. april 2019 - 20:13 #2
koordinator*