Avatar billede Frederikke Novice
01. maj 2019 - 14:14 Der er 4 kommentarer

Google Chrome lukker ned ved download

Jeg håber der er nogle, der kan hjælpe.

Når jeg downloader filer fx powerpoint, som min veninde har sendt over facebook, eller andet, lukker alle faner ned. Selve filen er hentet ned og ligger i overførsler.
Jeg har en Lenovo Yoga 720 1 år gammel.
Jeg har prøvet at genstarte, søge efter opdateringer og slettet historiken i Chrome.
Avatar billede KHN Guru
01. maj 2019 - 14:19 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
01. maj 2019 - 15:47 #2
du har vel ikke 'auto shutdown' udvidelse installeret?
https://chrome.google.com/webstore/detail/auto-shutdown/gkmonffckeeffppchajngpdakfppalfo
fjern den igen
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2019 - 21:02 #3
Avatar billede Frederikke Novice
02. maj 2019 - 10:09 #4
Mange tak. jeg har prøvet både at følge guiden, kigge i udvidelser og youtube-video.
Det eneste jeg ikke har prøvet er at afinstallere, hvilket må være i næste forsøg. Men da jeg sidder midt i eksamen, må det vente lidt.
Igen mange tak for hjælpen. Jeg vender tilbage :)

God dag