Avatar billede bas Forsker
06. maj 2019 - 18:22 Der er 11 kommentarer

Microsoft Edge Chromium - side i ny fane

Hej
Jeg har installeret Canary udgaven af Microsoft Edge Chromium - for at se, hvordan den ser ud og fungerer. Kan man definere, hvilken side der skal
åbnes, når man åbner en ny fane? Hvor og hvordan gøres det i så fald.
Jeg kan ikke se eller huske hvor og hvordan man gør det i Google Chrome.
Jeg kan ikke se, at jeg har installeret en udvidelse til det.

På forhånd tak.
Avatar billede martens Guru
06. maj 2019 - 18:50 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
06. maj 2019 - 19:42 #2
#1 Microsoft Edge Chromium er ikke det samme som Google Crome.
Avatar billede poko1 Ekspert
06. maj 2019 - 20:27 #3
De 3 prikker ude til højre vælg settings  til venstre On Startup
Avatar billede poko1 Ekspert
06. maj 2019 - 20:34 #4
Avatar billede bas Forsker
07. maj 2019 - 07:32 #5
Tak, men det er vel kun hvad der skal ske, når jeg åbner browseren og ikke når jeg vil åbne en ny fane?
Jeg er i øvrigt med på, at Google Chrome og Microsoft Edge Chromium ikke er det samme, men det bygger jo på samme motor. :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
07. maj 2019 - 08:04 #6
Det  jeg har vist viser den fane du vil åbne med.
Og her tilføjer du nye faner.
https://ibb.co/VVc8sB3
Avatar billede bas Forsker
10. maj 2019 - 05:56 #7
Tak, men så vidt jeg kan se, kan jeg der kun indstile, hvad der skal ske, når jeg åbner browseren. Jeg kan ikke se, at jeg kan indstille, hvilken side der skal åbne, hver gang jeg åbner en ny fane.
Avatar billede bas Forsker
11. maj 2019 - 06:43 #8
Avatar billede bas Forsker
14. maj 2019 - 16:58 #9
Udvidelsen New tab URL ser ud til at fungere.
https://chrome.google.com/webstore/category/extensions
Avatar billede poko1 Ekspert
14. maj 2019 - 17:02 #10
Det er jo ikke Microsoft Edge Chromium! Men Google Chrome.
Avatar billede bas Forsker
14. maj 2019 - 18:34 #11
Udvidelsen virker også i Edge Chromium. :-)