Avatar billede cali1 Mester
06. maj 2019 - 19:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Formel virker ikke i office365

https://support.microsoft.com/da-dk/help/213367/how-to-compare-data-in-two-columns-to-find-duplicates-in-excel

Jeg ville prøve denne sammenligningsmulighed men jeg kan ikke få den til at virke i office365, der sker intet, når jeg trykket udfyld nedad.

Håber i kan hjælpe - på forhånd tak.
07. maj 2019 - 01:44 #1
Hvad hvis du kopierer manuelt?
Avatar billede cali1 Mester
07. maj 2019 - 07:06 #2
Så kopierer den bare formelen.
07. maj 2019 - 09:39 #3
Mener du, at den viser formlen i cellerne?

Har du husket at starte indtastningen med lighedstegnet?

Er det en engelsk sproget version af Excel, du anvender?
Hvis den er dansksproget hedder formlen:
=HVIS(ER.FEJL(SAMMENLIGN(A1;$C$1:$C$5;0));"";A1)
Avatar billede cali1 Mester
07. maj 2019 - 17:54 #4
@erikjuul - ja jeg har lavet den på engelsk, så lærte jeg at kan man ikke - din formel var bare spot on! Tak for hjælpen.
Avatar billede cali1 Mester
07. maj 2019 - 17:56 #5
@erikjuul - ja jeg har lavet den på engelsk, så lærte jeg at det kan man ikke - din formel var bare spot on! Tak for hjælpen.