Avatar billede lurup Ekspert
06. maj 2019 - 21:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Printe ud via Google cloud print

Jeg arbejder på en skolen hvor alle elever printer ud på skolens 6 printer via Google cloud print. ( 200 elever)
Det virker 100 % på nær 20 elever hvor billeder og andre spec. ting som rammer, bokse og sådan ikke kommer med ud på printet.?
Det skal siges at de 20 elever alle har Mac som ca 80 elever har.
Efter eleverne har lavet der opgave skal den gemmes i PDF format for den bliver uploadet  rigtig hvor efter de vælger en printer. På vis udskrift ser det hele rigtig ud.
Hvad kan være galt ?
Avatar billede store-morten Ekspert
06. maj 2019 - 21:53 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
07. maj 2019 - 12:07 #2
tjek alle ting vedr print - kladde, sort/hvid, lav kvalitet osv alt det skal slås fra, derefter ud af word - ind igen og test.