Avatar billede Carsten Kvist Praktikant
07. maj 2019 - 22:08 Der er 1 kommentar

Postfix - Kan ikke sende mails

Det er somom postfix ikke regner modtageren ud. Derfor går den via routeren. Og da routeren sender port 25 requests til postfix går det galt.

Skal siges jeg bruger Xeams som spam firewall.
Avatar billede JoeX2 Praktikant
07. maj 2019 - 22:33 #1
Jeg forstod ikke meget af det spørgsmål.
Det ville være rart med noget mere indformation om hvordan dit set op er. Altså hvad skal sende emails til hvem. Og hvad er det, som postfix ikke kan regne ud? Har den ikke styr på om den skal leverer lokalt eller relay til en anden smtp server?

Kan du vise koden til en email, som er blev behandlet forkert og fortælle, hvad der skete men den email?
Og kan du vise indholdet af /etc/postfix/main.cf ?

Jeg ved selvfølgelig ikke om jeg kan løse dit problem efterfølgende, men vil da prøve.