Avatar billede emoduldk Praktikant
12. maj 2019 - 18:42 Der er 2 kommentarer

Dead Screen - Samsung S7

Hej,

Min Samsung S7 har sort skærm. Er der nogen der kender til gratis værktøjer, hvor jeg uden debugging enable mm. (som kræver jeg kan se skærm) kan få sms og telefonnumre ud af min telefon!!

mvh
Michael
Avatar billede claes57 Ekspert
12. maj 2019 - 19:03 #1
Win10 pc har mulighed for at samarbejde med telefoner - ved dog ikke, om du kan starte det når du ikke kan se skærm - som med kopiering, det skulle være startet dagen før noget gik galt..
Ellers, så kunne du have en opsætning, hvor du gemte data på sd-kort - de kan så sættes i ny tlf / pc og aflæses (app: 'Files to SD card' kan anbefales).
Jeg bruger selv at tage en kopi af vigtige data løbende. Hvis jeg ikke har dem, så er de ikke vigtige.
13. maj 2019 - 01:07 #2