Avatar billede Ulla Høgh Praktikant
12. maj 2019 - 19:48 Der er 2 kommentarer

Google foto - deling

Før google+ blev nedlagt var jeg ven med en der lægger en del billeder op i en lukket gruppe på FB. Nu kan jeg ikke længere se hans billeder, nær jeg klikke på albummet får en en besked med —ups der gik noget galt, prøv igen og så åbner den min google foto app. Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at kunne se min vens billeder igen?
Avatar billede Slater Ekspert
12. maj 2019 - 20:27 #1
Så vidt jeg ved er det ikke muligt at lægge billeder i et album på facebook som er hosted et andet sted. Har du grund til at tro det har noget med Google+ at gøre?
Avatar billede Ulla Høgh Praktikant
12. maj 2019 - 22:13 #2
Det der undre mig, er at når jeg klikker på linket med billeder på FB, så åbner den min google foto app, opskriver ups, noget gik galt, prøv igen! Før i tiden havde jeg adgang via google+ så derfor tænker jeg at det har noget med google at gøre. Måske en indstilling eller noget, men om det er mig eller min ven der skal gøre noget, ved jeg ikke... hmmm...🤔