Avatar billede swaco Seniormester
15. maj 2019 - 20:09 Der er 9 kommentarer

ændre tittel på en mp3 fil

hvordan kan man ændre tittel ;navn ,Album på en mp3 fil
Avatar billede Slater Ekspert
15. maj 2019 - 21:27 #1
Avatar billede kurt54 Ekspert
15. maj 2019 - 21:32 #2
Er det en moderne Windows og en enkelt eller få filer - højreklik på filen - vælg egenskaber - vælg detaljer.
Avatar billede Slater Ekspert
15. maj 2019 - 21:38 #3
#2: Korrekt, og langt nemmere hvis det kun skal bruges på Windows. Jeg er dog i tvivl om Windows virkelig ændrer ID3-formatet, for jeg har oplevet at det ikke slår igennem når jeg afspiller filerne i min bil. Der viser den stadig det oprindelige, selvom jeg har ændret det i Windows - men det virker hvis jeg ændrer det i en dedikeret ID3-editor.
Avatar billede falster Ekspert
15. maj 2019 - 21:48 #4
Virkelig god - Mp3tag:

https://www.mp3tag.de/en/index.html
Avatar billede Chevy396 Seniormester
15. maj 2019 - 21:49 #5
Jeg ville foreslå dette : https://www.mp3tag.de/en/.

Har brugt programmet massevis af gange, og det virker perfekt til formålet med at navngive musikfiler (både mp3 format men også ikke "lossy" formater).

Programmet bliver opdateret med meget jævne mellemrum.

Og så er det gratis oven i købet.

Jeg tør godt anbefale det.
Avatar billede swaco Seniormester
16. maj 2019 - 17:51 #6
kuert54

og hvadså under egenskaber
Avatar billede Slater Ekspert
16. maj 2019 - 19:53 #7
#6: "Detaljer", som kurt sagde.

https://ibb.co/JzYRQT2
Avatar billede swaco Seniormester
17. maj 2019 - 06:32 #8
slater
der kan jeg ikke ændre noget
Avatar billede falster Ekspert
17. maj 2019 - 10:18 #9
Hvis du vil gøre det fra højrekliksmenuen, kan du prøve AudioShell fra www.softpointer.com.